VORES PARTNERE

Andel

Andel er Danmarks ledende energi- og fibernetkoncern. De er også et andelsselskab og en koncern med datterselskaber. Andel er sat i verden for at skabe værdi for vores kunder og andelshavere. De skaber velfærd og vækst regionalt og i samfundet med vital infrastruktur og fremtidssikrede energiløsninger. De skaber energi til at leve livet.

Meyer Sound

Meyer Sound er officiel lydpartner til Roskilde Festival. Lydpartnerskabet har til formål at drage nytte af styrkerne ved den ikoniske musikfestival og den verdensførende producent af professionelle lydsystemer til at løfte festivaloplevelsen for både kunstnere og fans. Næsten 1000 Meyer Sound-højttalere er installeret på tværs af alle festivalscener og performancerum.

Hedvig

Hedvig er et digitalt forsikringsselskab, der ser forsikring som en løftestang for at leve et mere frit og farverigt liv uden bekymring og frygt. Det sidste, du burde bekymre dig om på Roskilde Festival, er dine ting. Bare ha’ det sjovt – Hedvig er der, når du har brug for det. Se mere.

Lovespring


Konceptet er ligetil: vand for vand. LoveSpring donerer hele deres overskud til brøndprojekter i Afrika. Hvert år sælger LoveSpring mere end 35.000 flasker vand på Roskilde Festival, hvor de har fire stande, fire cykler (der alle sælger vand!) og mere end 100 frivillige, der hjælper med at holde din væskebalance – samtidig med at de gør en forskel i en række afrikanske lande.

Volt


Ideen bag Volt startede på Roskilde Festival 2011. Siden den første test i 2012 har Volt leveret mobil opladning ved mere end 200 begivenheder verden over, hvor de har opladet over en million telefoner. Udover den transportable oplader har Volt også udviklet mobilservices for festivaler og andre begivenheder.

Soundboks


Soundboks er født på Roskilde Festival: lydkvaliteten, gennemslagskraften og den lange batterilevetid er udviklet for at styrke det farverige campingliv på Roskilde Festival

Politiken


Kultur er en del af Politikens DNA. Og på Roskilde Festival finder man kultur alle vegne: i musik, kunst, mad, socialt engagement og meget mere. Netop derfor har vi startet et samarbejde!

Vores partnerskab består af gensidig inspiration, samarbejde og uddannelse gennem oplæg, indhold, debatter, workshops for frivillige og meget, meget mere.

Avis

Avis arbejder på at fremme miljøhensyn for biludlejlingsbranchen og gøre det lettere for kunder og medarbejdere at være grønne. Derfor falder samarbejdet mellem Avis og Roskilde Festival naturligt. Avis leverer mere end 100 køretøjer til festivalen og er dermed en vigtig partner i festivalens infrastruktur og planlægning.

Soundvenue

Soundvenue har Roskilde Festival i blodet. Det er både vores arbejds- og legeplads én uge om året, og vi deler en indgroet musikalsk nysgerrighed og interesse for de nye strømninger i og omkring musikken.

Som et af landets førende kulturmedier dækker vi festivalen intenst – før, under og efter – ligesom vi leverer nogle af vores anmeldelser til den officielle festivalavis Orange Press.

Henter...