SPØRGSMÅL OG SVAR OM SMART TICKET

Få styr på alle detaljer om Smart Ticket, hvor du betaler din partoutbillet over fem rater.

Hvad er Smart Ticket?
Ved køb af en Smart Ticket får du mulighed for at betale for din partoutbillet i rater. Betalingen er automatiseret, og beløbet trækkes fra dit betalingskort i fem omgange. Et engangsgebyr vil blive opkrævet i forbindelse med din tilmelding, men derudover er der ingen ekstra gebyrer inkluderet i købet af din Smart Ticket. Hvis du fortryder dit køb inden 28. februar 2023, refunderes det fulde beløb (ekskl. tilmeldingsgebyret).

Hvad koster Smart Ticket?
Billetten koster det samme som en almindelig partoutbillet (2.400 DKK + gebyr), men betalingen er fordelt på fem rater af 480 DKK samt et tilmeldingsgebyr. Den første rate trækkes fra dit betalingskort ved din tilmelding. Du betaler ikke ekstra, og der er ingen skjulte gebyrer.

Er alle betalinger automatiserede?
Ja. Så snart du har tilmeldt dig Smart Ticket, kan du læne dig tilbage og glæde dig til Roskilde Festival 2023. Alle rater betales automatisk, og de trækkes på dit betalingskort den første hverdag i måneden til og med 1. marts 2023. Det er dit ansvar at administrere din betalingsplan og sørge for, at dine betalingsoplysninger er opdaterede.

Hvorfor er billetgebyret højere på en Smart Ticket end på en partoutbillet?
Billetprisen er den samme, uanset om du betaler beløbet af fem omgange med din Smart Ticket, eller du betaler det fulde beløb med det samme. Smart Ticket har højere billetgebyrer, da der er større omkostninger forbundet med salg af denne type billet sammenlignet med en almindelig partoutbillet. Det skyldes blandt andet de forskellige betalingsplaner, påmindelser om manglende betalinger og tilbagemeldinger efter refundering af en Smart Ticket. Billetgebyret skal kun betales ved din tilmelding og IKKE ved hver af de fem opkrævninger.

Hvad gør jeg, hvis jeg mister mit betalingskort?
Hvis vi er ude af stand til at trække betalingen fra dit betalingskort (f.eks. hvis dit betalingskort er blevet væk, stjålet eller udløbet) vil du modtage en e-mail med et link til at forny dine betalingsinformationer, efter betalingen bliver afvist. Hvis ikke du fornyer dine betalingsoplysninger inden tre dage, vil din Smart Ticket blive annulleret, og du vil blive fuldt refunderet (ekskl. tilmeldingsgebyret) inden for 30 dage.

Hvor gammel skal jeg være for at tilmelde mig Smart Ticket?
Du skal være mindst 18 år for at kunne tilmelde dig Smart Ticket. Hvis du er under 18 år, skal en person, som er ældre end 18 år tilmelde sig for dig.

Kan jeg købe mere end én Smart Ticket på samme tid?
Desværre ikke. Hvis du ønsker at købe mere end én billet, skal du købe billetterne af to eller flere omgange. Hvis du ønsker at annullere dine billetter, skal du også gøre det af to eller flere omgange med hvert sit subscription ID.

Kan jeg bruge et Special Camping-tilkøb sammen med min Smart Ticket?
Ja. Så snart Special Camping-produkterne sættes til salg, er du velkommen til at købe eventuelle campingtilkøb. Vær opmærksom på, at det ikke er muligt at refundere disse produkter.

Hvornår slutter salget af Smart Tickets?
Tilmeldingen åbner d. 31. oktober og lukker igen d. 21. november 2022. For at kunne benytte sig af Smart Ticket skal du derfor tilmelde dig inden den dato, med mindre der er udsolgt før tid.

Modtager jeg min billet med det samme?
Du har reserveret en billet til Roskilde Festival 2023 så snart du har tilmeldt dig Smart Ticket. Efter din sidste betaling er trukket fra dit betalingskort, vil Ticketmaster sende dig din billet. Du vil modtage billetten i løbet af april 2023.

Er der et navn på billetten?
Ja, men navnet på billetten begrænser ikke andre i at bruge billetten. Så du behøver ikke bekymre dig, hvis en ven køber en billet til dig eller du modtager den i gave.

Hvordan logger jeg ind på ”Min profil”?
Så snart du er tilmeldt Smart Ticket, kan du bruge din e-mail og subscription ID til at logge ind på ”Min profil”. Her kan du følge dine betalinger, opdatere dine betalingsoplysninger eller annullere din billet. Dine log-in oplysninger er fortrolige, og du må ikke videregive dem til andre. Udover dit navn, fremgår der ingen personlige oplysninger under ”Min profil”.

Hvordan annullerer jeg min Smart Ticket?
Du kan til enhver tid annullere din Smart Ticket inden d. 28. februar 2023 ved at logge ind på ”Min profil” og klikke på ”annuller Smart Ticket”. Det fulde beløb for din Smart Ticket vil efterfølgende blive refunderet til dit betalingskort inden for 30 dage. Det er ikke muligt at få refunderet tilmeldingsgebyret.

Hvordan opdaterer jeg mine betalingsoplysninger?
Du kan opdatere dine betalingsoplysninger ved at logge ind på ”Min profil” og klikke på ”opdater betalingsinformationer”. Dine betalingsinformationer vil blive opdateret og klar til næste rate.

Refunderes beløbet, hvis jeg fortryder købet?
Så længe du annullerer din Smart Ticket inden d. 28. februar 2023, vil betalingerne blive refunderet inden for 30 dage efter du har annulleret din Smart Ticket.

Er Ticketmasters Fan Garanti tilgængelig med Smart Ticket?
Nej, men du kan annullere din billet til hver en tid inden d. 28. februar 2023 ved at logge ind på ”Min profil” og klikke på ”annuller Smart Ticket”. Dine betalinger vil blive refunderet inden for 30 dage. Det er ikke muligt at få refunderet tilmeldingsgebyret.

Er Ticket Transfer tilgængelig med Smart Tickets?
Ja. Efter din sidste betaling er trukket fra dit betalingskort, og du har modtaget din billet fra Ticketmaster, kan du benytte Ticket Transfer.

Er Ticketmaster Resale tilgængelig for Smart Ticket?
Ja. Efter din sidste betaling er blevet trukket fra dit betalingskort, og du har modtaget din billet fra Ticketmaster, kan du benytte Ticketmaster Resale.

Kan jeg tilmelde mig en ”Disabled With Companion” billet gennem Smart Ticket?
Ja. Du kan vælge en ”Disabled With Companion” billet, når du tilmelder dig Smart Ticket. Vær opmærksom på, at du skal kunne dokumentere dit behov for en ledsager – enten i form af et ledsagerkort eller bekræftelse fra handicapservice@roskilde-festival.dk