SPROGKRAV: Dansk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Helårs-medskaber (200+ timer)
KONTAKT: inge.vahlgren@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
Team Frivilligudvikling arbejder med projekter om frivillighed på tværs af organisationen, hvor vi samarbejder med og understøtter andre teams. Frem mod RF28 har vi to indsatsområder:
I samarbejde med divisioner skal vi udvikle og understøtte metoder til at skabe kollektivt ansvar for fællesskab og deltagerskab.
Vi opbygger og bidrager med viden om frivillighed og deltagerskab for at styrke RF organisationens udvikling.
Lige nu har vi bl.a. et særligt fokus på:
- At bidrage til den eksterne fortælling om Roskilde Festival, særligt i forhold til frivillighed
- Et samarbejde om at udvikle muligheder for deltagelse i fællesskaber i First Days
- Udvikling af indhold til formatet Vidensaften om frivillighed
Om dig
Du skal være i besiddelse af en stor portion nysgerrighed og lyst til at være i dialog med frivilligledere fra andre teams. Du skal kunne tilpasse og udvikle de indsatser vi arbejder med i vores team, samt have lyst til at lære Roskilde Festival bedre at kende i et (forhåbentligt) flerårigt engagement.
Vi lægger vægt på at du:
- Er nysgerrig, undersøgende og initiativrig
- Trives med at arbejde i teams og samarbejde på tværs af en kompleks organisation
- Har erfaring med kommunikation eller projektarbejde
Derudover er det en fordel (men ikke en forudsætning), at du ved noget om frivillighed / eller har erfaring med at være frivillig.
Vi tilbyder til gengæld et spændende rum for faglig og personlig udvikling med store ambitioner på teamets vegne, højt til loftet, en udforskende tilgang til opgaverne med et interessant og understøttende perspektiv på det at være en del af Roskilde Festival som helårsfrivillig.
HVEM ER VI?
I Team Frivilligudvikling har vi et stort fokus på at mødes fysisk, da det sociale aspekt af vores frivillige fællesskab er vigtigt for os. Vi mødes i gennemsnit et par gange om måneden, nogle gange til et møde på par timer en hverdagsaften, andre gange til en hel teamdag i weekenden. Fælles for møderne er, at vi både arbejder effektivt og samtidig har tid til hygge med aftensmad, snacks og gode samtaler.
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Send os en kort ansøgning
Hvis du tænker, at rollen er noget for dig, så skriv til os og fortæl lidt om dig selv og hvorfor du synes, at det ville være et godt match. Send mailen til Teamleder Inge Vahlgren på inge.vahlgren@roskilde-festival.dk
Du er også velkommen til at skrive, hvis du har spørgsmål og gerne vil høre mere. Vi regner med at tage uformelle samtaler løbende.
SPROGKRAV: Dansk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Helårs-ansvarlig (300+ timer)
KONTAKT: Lotte.Larsen@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
Som helårsansvarlig får du det overordnede ansvar for butikkernes drift. Du kommer til at arbejde tæt sammen med en helårsmedskaber, der har fokus på de frivilliges arbejdsmiljø, samt de helårsansvarlige for lager og opbygning.
I den bedste af alle verdener har du erfaring med butiksdrift (alt fra vareplacering til kasseapparater, der strejker). Vi har ingen krav til bestemte kompetencer eller baggrunde – det vigtigste er, at du har mod på opgaven.
Dine opgaver
Du vil have opgaver både før, under og efter festivalen, og dine ansvarsområder vil blandt andet være:
- At skabe gode fysiske rammer for de frivillige (fx bagområder)
- Ansvar for bannere og materialer til indretning
- Udarbejde opbygningsplaner og sikre, at de føres ud i livet
- Sikre, at alt praktisk fungerer – fra kasseapparater til labels på reoler
- Justere og optimere butikkernes udtryk og arbejdsmiljø under afviklingen
Derudover skal du:
- Deltage i teamets informationsmøder for frivillige og indgå i teamledelsens tilstedeværelsesturnus under afvikling af festivalen
- Være for at informere om butikkernes indretning, salgstips, brug af kasseapparater m.m.
- Samarbejde med teamlederen om budget for butikkerne
Hvad kræver det?
Du skal være klar til at lægge timer i projektet gennem hele året – også i perioder, hvor festivalen fylder meget. Din festival vil ikke ligne den, som de betalende gæster oplever. Til gengæld får du en unik mulighed for at præge en vigtig del af festivalens udtryk, og du kommer helt tæt på maskinrummet, hvor beslutningerne træffes.
Du bliver medansvarlig for et område, hvor ca. 300 frivillige og tusindvis af kunder samles over otte intense dage.
HVEM ER VI?
Team Merchandise står for salget af festivalens officielle merchandise. Det foregår fra en stor hovedbod på Indre Plads og fire mindre boder fordelt på Indre og Ydre Plads. Boderne skal fungere både for de mange tusinde kunder og for de ca. 300 frivillige, der arbejder i dem.
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Hvis du vil høre mere – eller allerede ved, at det er noget for dig – så kontakt:
Teamleder Lotte Larsen på Lotte.Larsen@roskilde-festival.dk
Vi glæder os til at høre fra dig!
SPROGKRAV: Dansk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Helårs-medskaber (200+ timer)
KONTAKT: Lotte.Larsen@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
Team Merchandise søger en helårsmedskaber, der – i tæt samarbejde med teamledelsen – vil stå i spidsen for at sikre vores ca. 300 frivilliges trivsel før, under og efter afviklingen af festivalen.
Om rollen
Som helårsmedskaber har du til opgave at udarbejde planer for de frivilliges vilkår under festivalen. Dette sker på baggrund af dialog med de frivillige, herunder vores interne evaluering fra festivalen i 2025.
Du skal løbende informere de helårsansvarlige for butiksdrift og opbygning om, hvad der er vigtigt for de frivillige, så dette kan imødekommes bedst muligt.
Under festivalen har du kontakten til vores 39 vagtansvarlige, som igen er forankret ude i boderne.
Efter festivalen står du for at evaluere og samle op på de frivilliges tilbagemeldinger samt påbegynde planen for forbedringer og justeringer for fremtiden.
Derudover skal du:
- Deltage i teamets informationsmøder for frivillige
- Deltage i teamledelsens tilstedeværelsesturnus under afviklingen af festivalen
- Samarbejde med teamlederen om budget for butikkerne
Hvad kræver det?
Vi har ikke specifikke krav til kompetencer eller kvalifikationer, men du skal være klar til at lægge timer i projektet gennem hele året – også i perioder, hvor festivalen fylder meget. Din festival vil ikke ligne den, som de betalende gæster oplever. Til gengæld får du en unik mulighed for at præge en vigtig del af festivalens udtryk, og du kommer helt tæt på maskinrummet, hvor beslutningerne træffes.
HVEM ER VI?
Vi står for salget af festivalens officielle merchandise. Det foregår fra en stor hovedbod på Indre Plads og fire mindre boder fordelt på Indre og Ydre Plads. Boderne skal fungere både for de mange tusinde kunder og for de ca. 300 frivillige, der arbejder i dem.
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Hvis du vil høre mere – eller allerede ved, at det er noget for dig – så kontakt:
Teamleder Lotte Larsen på Lotte.Larsen@roskilde-festival.dk
SPROGKRAV: Dansk og engelsk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Helårs-medskaber (200+ timer)
KONTAKT: lotte.juul@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
Om opgaven og rollen:
Er du passioneret omkring SoMe, kommunikation og grafisk design? Vil du skabe indhold, der formidler historier om mad, biodiversitet og fællesskab? Så er du måske vores nye SoMe-frivillige i GROW Langkærhave!
Som helårsfrivillig bliver du drivkraften bag vores sociale medier. Du planlægger, producerer og koordinerer indhold, der viser livet i haven, vores projekter og events – fra høstfest til Roskilde Festival.
Dit primære ansvarsområde:
- Udarbejde og eksekvere SoMe-strategi for GROW Langkærhave
- Producere og planlægge indhold til Instagram og Facebook – billeder, videoer og tekster
- Samarbejde med teamet og frivillige om at formidle historier fra haven
- Koordinere kommunikation ved arrangementer som Høstfest, Garden Days og events under Roskilde Festival
Rollen løber året rundt med mest aktivitet om sommeren. Du kan forvente 100-200 timer afhængigt af dit engagement (Festival- eller Helårs-medskaber).
Om dig:
Vi leder efter en ildsjæl med erfaring i kommunikation, sociale medier og digitalt indhold. Du er en stærk formidler med strategisk overblik og sans for detaljer. Du trives med samarbejde, men kan også tage selvstændigt ansvar. Har du lyst til at være en del af et engageret team, der arbejder med bæredygtighed, mad og biodiversitet – og til at få fingrene i jorden, når vi afvikler arrangementer? Din faglige baggrund er ikke afgørende. Det vigtigste er dit engagement og lysten til at skabe noget sammen.
HVEM ER VI?
GROW Langkærhave er Roskilde Festivals grønne laboratorium for mad, biodiversitet og fællesskab – skabt i samarbejde med ØsterGRO og Roskilde Kommune. Haven rummer bede med spiselige afgrøder, og vi udvikler kompost, udekøkken, bålplads og drivhus sammen med lokale aktører.
Som ildsjæl i GROW bliver du en del af Handel & Gastronomi-divisionen i Roskilde Festival Gruppen. Ud over at stå for handel og gastronomi på festivalen udvikler vi nye formater, oplevelser og fællesskaber året rundt med mad og natur som omdrejningspunkt.
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Send en skriftlig ansøgning til lotte.juul@roskilde-festival.dk senest 11. januar. Fortæl kort, hvad der motiverer dig, hvad du kan bidrage med, og hvad du gerne vil lære eller er nysgerrig på.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe på 24420869.
SPROGKRAV: Dansk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Helårs-medskaber (200+ timer)
KONTAKT: jane.willemoes@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
I Team Frivilligudvikling arbejder vi for at gøre det endnu federe at være frivillig – året rundt.
Vi udvikler og afprøver projekter, der styrker fællesskaber, ledelse og læring på tværs af festivalens mange teams og foreninger.
Lige nu leder vi efter to nye frivilligkollegaer med flair for processer og facilitering, der har lyst til at bringe deres erfaringer i spil, og også mod på at lære nyt og udvikle sig sammen med os.
Du bliver en del af et team, hvor vi hjælper hinanden med at skabe gode rammer for samarbejde og udvikling. Vi afvikler workshops, faciliterer og eksperimenterer – og vi gør det med nysgerrighed, tillid og godt humør.
Vi er stadig i gang med at finde vores form, så du kommer med på en rejse, hvor alt ikke er fastlagt endnu. Det betyder, at du får mulighed for at forme tingene sammen med os, prøve nyt af, justere undervejs – og grine lidt, når det ikke går helt som planlagt.
En af de første opgaver, du bliver en del af, er at udvikle en Vidensaften om frivillighed målrettet alle i festival regi, som interesserer sig for udvikling af frivilligheden i Roskilde Festival. Derudover vil du hjælpe andre teams og grupper i RF-regi med at facilitere processer som evaluering, teambuilding, udviklingsworkshops og meget andet.
Du bliver helårs-medskaber, hvor din indsats lægges året igennem og aftales konkret i teamet og med teamledelsen.
Vores faciliteringsopgaver med de forskellige RF-teams afvikles, hvor teamene foretrækker det. Det er typisk i Roskilde eller København, og det foregår på hverdagsaftener eller i weekender.
HVEM ER VI?
Vi har store ambitioner for teamet, højt til loftet og en undersøgende tilgang til opgaverne – med masser af støtte, sparring og mulighed for at sætte dit præg på udviklingen af fremtidens frivillighed.
Vi tror, du vil trives hos os, hvis du:
- Har erfaring med procesfacilitering, frivillig/ledelsesudvikling eller lignende.
- Er struktureret, nysgerrig og klar til at bidrage med dine idéer.
- Har lyst til at være en del af et fællesskab, hvor vi sammen løfter og lærer undervejs.
- Til gengæld får du masser af muligheder for at udvikle dig i et miljø med plads til eksperimenter, ambitioner – og højt til loftet både i overført og bogstavelig forstand.
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Vi leder efter en nysgerrig og samarbejdende frivilligkollega, der har lyst til at være med til at løfte vores opgaver i fællesskab.
Din faglige baggrund er ikke afgørende - men har du erfaring med procesfacilitering, frivilligledelse eller lignende, er det helt klart en fordel.
Vigtigst er det, at du:
- Er nysgerrig på mennesker og på, hvordan vi kan skabe de bedste rammer for frivillige.
- Trives i dialog med mange forskellige typer af frivillige og frivilligledere.
- Har lyst til at blive en del af Roskilde Festival på et (forhåbentlig) flerårigt eventyr.
Vi har store ambitioner for teamet, højt til loftet og en undersøgende tilgang til opgaverne – med masser af støtte, sparring og mulighed for at sætte dit præg på udviklingen af fremtidens frivillighed.
Lyder det som dig?
Så send os et par linjer om dig selv, din erfaring og din motivation for at være med i Team Frivilligudvikling til jane.willemoes@roskilde-festival.dk. Vi vender tilbage hurtigst muligt.
Vi vil gerne være en mangfoldig gruppe og tager gerne hensyn, så alle kan være med.
Uanset din baggrund – hvis du har lysten, er du hjerteligt velkommen!
SPROGKRAV: Dansk og engelsk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Helårs-ansvarlig (300+ timer)
KONTAKT: sarah.staalhoej@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
Team Hospitality sikrer, at kunstnere i A&A-programmet får den aftalte forplejning, transport, indkvartering og et trygt værtskab under festivalen. Som teamleder koordinerer du teamet og sørger for et højt niveau af service for kunstnere og aktivister.
A&A Hospitality er et helt nyt team, som du er med til at starte op. Dine frivillige vil være både erfarne og nye, og du samler dem i ét fællesskab. Du afstemmer forventninger, understøtter festivalens processer og skaber et godt samarbejde i teamet.
Du og teamet møder mange typer kunstnere og deres behov. Du har overblikket over festivalens faciliteter og koordinerer på tværs, så alt spiller før og under festivalen.
Dine opgaver:
- Skabe et trygt og engageret team
- Lede teammøder
- Sikre godt værtskab for kunstnere
- Uddelegere opgaver før festivalen
- Samarbejde med relevante teams
- Deltage i teamledermøder
- Være til stede under hele festivalen
- Lave evaluering med teamet
Om dig:
- Du har ledelseserfaring med frivillige
- Et stærkt servicegen og interesse for kunst og aktivisme
- Du arbejder dialogbaseret og løsningsorienteret.
- Erfaring fra RF er en fordel, men ikke et krav
Rollen er en frivillig helårsrolle (300+ timer årligt).
Vi tilbyder:
Et stærkt fællesskab og erfaring med ledelse, hospitality og samarbejde i kultur- og nonprofit-sektoren.
HVEM ER VI?
Art & Activism er en del af Roskilde Festivals hovedprogram og præsenterer årligt omkring 60 kunstnere og forandringsskabere. Programmet udvikles gennem en fælles skabelsesproces mellem frivillige kuratorer, medarbejdere og samarbejdspartnere som kulturinstitutioner og NGO’er. Tilgangen bygger på festivalens ambition om at skabe bæredygtige fællesskaber og styrke kunstens rolle i samfundet. Vi arbejder for at udvikle nye kunstneriske formater, talentmiljøer og samarbejdsformer, der skaber værdi kulturelt, socialt og miljømæssigt.
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Lyder ovenstående som noget for dig? Så send dit CV og en kort motiveret ansøgning til sarah.staalhoej@roskilde-festival.dk Senest d. 17. december 2025. Skriv ”Teamleder Hospitality” i emnefeltet.
SPROGKRAV: Dansk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Helårs-ansvarlig (300+ timer)
KONTAKT: mikkel.jungfalk@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
Før/efter afvikling:
- Planlægge og afvikle årshjulet sammen med det øvrige lederteam i TB
- Deltage i jævnlige ledermøder, planlægningsmøder og informationsmøder i København og Roskilde
- Have løbende dialog med TBs interessenter, herunder de enkelte barer og ølsalg
- Administrative opgaver i forbindelse med planlægning
Under afvikling
Det er forventet at man som hovedregel er til stede på pladsen i hele festivalens afviklingsperiode, dvs. mindst fra lørdag morgen (campingåbning) til søndag eftermiddag efter festivalens afslutning.
- Overordnet ansvarlig for afvikling i hele festivalens afviklingsperiode
- Problemløsning og daglige møder
- Administrative opgaver i forbindelse med afvikling
Efter afvikling
- Udarbejde afrapportering og evaluering i samarbejde med TL
- Deltage i afsluttende evalueringsmøder
- Administrative opgaver i forbindelse med afslutning, f.eks. fakturagodkendelse
Nødvendige personlige kvalifikationer
Den vigtigste kvalifikation et stort personligt drive samt lyst og evne til at samarbejde med mange typer interessenter. Herudover kigger vi efter
- En stærk personlighed, som kan stå på mål for RFs værdier
- Interesse i frivilligledelse og evne til at arbejde med egen udvikling
- Administrativ flair, og gerne evne til at gennemskue regnskaber og budgetter
- Interesseret i at arbejde hen over hele året
Du er med til at definere din rolle
Vi skal selvfølgelig tale om hvad du bringer med af evner, lyst og interesser. Og i samarbejde med de øvrige Teamledere tilrettelægger vi så opgaver og ansvar så alles opgaver er klart definerede og afgrænsede.
HVEM ER VI?
Rollen er en helårsrolle (Helårsansvarlig) som sammen med lederkollegerne driver processen før, under og efter afvikling. Lederteamet er medansvarlige for at definere den langsigtede udvikling af Team Barers ansvarsområde på Roskilde Festival.
Vi tilbyder
- En af de bedste frivillig-tjanser der findes
- En oplevelse for livet, samtidig med, at du støtter et godt formål
- At blive en del af en meget engageret gruppe frivillige
- Mulighed for at blive certificeret frivillig-leder, og masser af dokumenteret ledererfaring til CV’et
- Adgangstegn til festivalen inkl. frivilligområde, særlige overnatningsmuligheder, bespisning, samt mulighed for at invitere din partner eller andre med
Team Barer driver pt. ca. 10 cocktailbarer og 20 ølsalg fordelt på festivalens indre plads og camping. Vi er vokset i de senere år, og vi forventer derfor også, at man har lyst til en flerårig indsats.
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Hvis det lyder som dig, så skynd dig at skrive lidt om dig selv til mikkel.jungfalk@roskilde-festival.dk
Vi afholder samtaler løbende.
SPROGKRAV: Dansk og engelsk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Helårs-ansvarlig (300+ timer)
KONTAKT: jude.bennett@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
We’re looking for year-round volunteers to join the Art & Activism curatorial team for Roskilde Festival 2026. You’ll help shape the A&A program and become part of a creative, collaborative community.
We’re seeking committed and curious people motivated to co-create a diverse program that brings relevant issues and boundary-pushing art to our young audience (18-25). No prior curatorial experience is required, what matters is engagement and a willingness to learn.
About the role:
- You’ll join a community of about 20 curators across artistic disciplines.
- You’ll shadow experienced curators during your first year and gain insight into our curatorial method, how we approach artists and partners, and how we work within festival frameworks.
Commitment:
- Volunteer curators are active year-round and join monthly meetings with the team, partners and local communities.
- The role is on a trial basis and evaluated after the first year.
In return, you’ll join a supportive community and gain meaningful, transferable curatorial experience.
HVEM ER VI?
Art & Activism is part of Roskilde Festival’s main program and presents around 60 artists and changemakers each year. The program is created through a collaborative process in which volunteer curators work within a framework and theme to develop the content together with the A&A team, artists, a range of partners, including cultural institutions and NGOs. This approach is a direct continuation of the Roskilde Festival Group’s ambition to be a sustainable community that brings the world around us together through collaborations that experiment and create value.
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
As a form of application, we would like you to answer three questions about your inspirations and approach (instead of a c.v. and personal statement). The process will be anonymous. Please click on this link to apply.
VOLUNTEER CURATOR FOR ROSKILDE FESTIVAL'S CURATORIAL TEAM 2026 – Udfyld formular
Deadline for applying is on 8th December with interviews runningly in December.
If you like to know more, or you have any questions about the role, please contact Jude Bennett, Head of Art & Activism: jude.bennett@roskilde-festival.dk
SPROGKRAV: Dansk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Helårs-medskaber (200+ timer)
KONTAKT: pil.refstrup@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
Team Barer søger flere frivillige helårs-medskabere, der vil være med før, under og efter festivalen. Vil du være med til at drive over 20 barer på Roskilde Festival?
Vi leder nu efter folk der brænder for bardrift og koordinering. Du skal have evner for planlægning og koordinering. Vi har brug for folk med forskellige kompetencer – især hvis du kan svare ja til følgende:
- Kan du koordinere med mange leverandører, sponsorer og andre parter?
- Har du erfaring med produkter, bestillinger og bardrift?
- Kan du holde overblik og koordinere på tværs af mange interessenter?
- Har du lyst og talent for at kommunikere med frivillige og eksterne og få ting til at ske?
- Er du klar på at tage ansvar og forme nye roller sammen med os?
Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har været RF-frivillig før og kender lidt til organisationen.
Du skal være indstillet på at deltage i et antal fysiske møder i København og Roskilde forud for festivalen, og også onlinemøder efter behov.
Hvis I er flere, der er vant til at lægge en indsats sammen, så søg gerne sammen, vi skal bruge flere frivillige.
HVEM ER VI?
Team Barer består af ca. 50 frivillige ledere og foreningskontakter – og sammen med 2300 frivillige driver vi festivalens barer med store armbevægelser og højt til loftet. Vi er en del af Roskilde Festivals Handel og Gastronomi-division, og alt overskud går til festivalens formål.
Hvad får du?
- En oplevelse for livet – og en vigtig rolle i en af Danmarks største kulturbegivenheder
- Et stærkt fællesskab og sociale events før, under og efter festivalen
- Indflydelse, oplæring og støtte fra erfarne teamledere
Du kommer til at samarbejde tæt med både barcheferne og den øvrige ledelse i Team Barer, og du får masser af sparring og støtte undervejs. Og bare rolig – du skal ikke gøre det hele selv. Team Barer har et godt samarbejde og alle hjælper hinanden.
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Klar til at være med? Send din ansøgning med CV til frivilligansvarlig Pil Refstrup på pil.refstrup@roskilde-festival.dk. Spørgsmål kan stilles på samme mail.
Vi starter op i løbet af november, så vi vil gerne have posterne besat snarest muligt – men vi kan også vente på de helt rigtige.
Vi glæder os til at høre fra dig – og til at skabe festivalen sammen med dig!
SPROGKRAV: Dansk
ALDERSKRAV: Min. 25 år
INDSATS: Helårs-medskaber (200+ timer)
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
Som HR-medskaber er du helårs-medskaber og du har ansvaret for de daglige HR-opgaver i Ankomst & Adgang.
Du skal bl.a. sikre at HR-indbakken bliver besvaret, rekruttere og oprette frivillige til Ankomst & Adgang, registrere de frivillige korrekt i systemerne, lægge vagtplaner samt sikre den nødvendige information fra HR så de frivillige føler sig velkomne.
Under afviklingen af festivalen, har du ansvaret for at sikre at basen er bemandet og fungerer optimalt. Herunder samarbejde mellem de forskellige funktioner i Ankomst & Adgange, bidrage til en god stemning bland de frivillige samt sikre, at festivalen afvikles efter gældende procedurer.
Forventninger:
- Minimum 25 år og vant til at tage ansvar i dit civile liv
- Erfaring som frivillig på Roskilde Festival eller indenfor HR er kun et plus
- Besidder autoritet, er beslutningsdygtig og kan bevare overblikket i pressede situationer
- Tænker på dig selv som en medskaber af festivaloplevelsen for både dig selv og andre
- Behandler alle med tolerance og respekt
- Bidrager til en sikker og fredelig festival
HVEM ER VI?
Under Ankomst og Adgang har vi, udover dig, mange andre frivillige i flere forskellige funktioner.
Vi dækker hele Roskilde Festival området, hvor vi administrere parkeringsområder, porte og ankomstområder. Flere har været med i mange år, og en del andre vil ligesom dig enten være helt nye eller blot have en enkelt eller to festivaler bag sig. Vi arbejder på, at give vores frivillige den bedste oplevelse så alle føler sig tryg og velkommen.
Mari-Ann skriver "Endnu en fantastisk dag i Ankomst & Adgang. Dit fristed som frivillig, både når du er på vagt og når du ikke er."
Ole skriver "Det har været en fornøjelse at arbejde sammen med jer. Sammen fik vi sat vores præg på festivalen. Vi ses igen til næste år."
Dorte skriver "Mine sko og jeg takker for en god festival (her er lagt et billede op af meget slidte sko). Her mødte vi en masse fantastiske mennesker. Måske ses vi til næste år."
Du vil joine et unikt fællesskab og møde masser af nye og gamle venner, der både i løbet af året planlægger festival sammen men også én uge om året går sammen om at skabe et fantastisk oplevelsesrigt fællesskab.
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Vil du være en del af holdet
Hvis du kunne tænke dig at være med til at skabe en fantastisk festivaloplevelse og samarbejde med både nye og erfarne frivillige i vores team, vil vi rigtig gerne høre fra dig!
Send en mail, hvor du fortæller:
- Lidt om dig selv
- Hvad du laver til hverdag
- Din motivation for at søge rollen
- Hvorfor du gerne vil være frivillig på Roskilde Festival
- Hvad du brænder allermest for – service, fællesskab, festivalstemning?
- Husk at skrive dit telefonnummer så vi kan kontakte dig
Skriv til: frivillig.ankomst-adgang@roskilde-festival.dk
Skriv i emnefeltet: Ansøgning som HR-medskaber
Vi besvarer henvendelser løbende og og har brug for folk allerede nu - du må derfor meget gerne ansøge hurtigt muligt
SPROGKRAV: Dansk og engelsk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Helårs-ansvarlig (300+ timer)
KONTAKT: Helene.Olsen@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
På Roskilde Festival 2026 har vi store ting i støbeskeen i arbejdet med affald og adfærd, på især vores camping og vi leder efter en teamleder til arbejdet med deltagerrettet kommunikation, skiltning og design.
Vi leder efter en ny teamleder for kommunikation på affald- og adfærdsområdet, der har mod på at stå i spidsen for både udvikling og driften af Roskilde Festivals deltagerrettede kommunikation omkring affaldshåndtering og service, med særligt fokus på organisering og teamets fællesskab og trivsel.
Som frivillig teamleder er den vigtigste opgave at samarbejde på tværs og sikre, at der udvikles i den rigtige retning i tæt samarbejde med både andre teamledere i gruppen og med tværgående funktioner andre steder i organisationen.
Som teamleder er du også den der har kontaktfladen og samarbejdet med Roskilde Festivals salg og marketing afdeling og camping team, godt understøttet af din teamchef.
Indtil vinteren 2025 vil der være opstart og overlevering og et tæt samarbejde om teamchefen, så man kommer godt ind i rollen.
Det er ikke et krav, at du er specialist i affald, bad- eller toiletservice eller kommunikation, men interesse for og viden om områderne, er naturligvis en fordel. Du skal være skriftligt stærk på dansk, men vigtigst er det, at du har lyst til opgaven med at udvikle og producere kommunikationsmateriale sammen med dit kommende team. Vi har et grafiker team, så du behøver ikke have grafiske kundskaber.
Det er ikke en lille opgave, og du skal være forberedt på, at der vil være en del mødeaktiviteter. Vi sammenligner det ofte med at være dedikeret inden for en sportsgren, med træning et par gange om ugen. Men det er både sjovt og givende at være med.
HVEM ER VI?
Team Affald & Genbrug og Bad- & Toiletservice består af en række teams, som hvert ledes af en frivillig teamleder. Hvert team består af frivillige med ansvar for de enkelte opgaver.
Vi kickstartede kommunikationsområdet sidste år og fik gjort os en masse erfaringer, hvilket betyder, der er masse at udvikle videre på, samt at vi gerne vil oprette et team til at varetage opgaven. Som teamleder bliver du dermed første skridt i at opbygge et team på 2-3 personer.
Du bliver en del af en gruppe af teamledere som sparrer og arbejder på tværs, både året rundt og under festivalen - hvor vi har vores egen base og bagområde, som er super hyggeligt.
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Du kan læse mere om Roskilde Festivals ambitioner om at være en cirkulær festival i vores ressource- og affaldsplan her: https://www.roskilde-festival.dk/media/3539/cirkulaer-festival_ressource-affaldsplan.pdf
Send os en kort ansøgning:
Hvis du tænker, at rollen er noget for dig, så skriv til os og fortæl lidt om dig selv og hvorfor du synes, at det ville være et godt match. Du skal skrive til Teamchef Helene Olsen på Helene.Olsen@roskilde-festival.dk.
Du er også velkommen til at skrive, hvis du har spørgsmål og gerne vil høre mere. Vi regner med at tage uformelle samtaler løbende.
SPROGKRAV: Dansk og Engelsk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Helårs-ansvarlig (300+ timer)
KONTAKT: luiza.scalco@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
Responsible Refund er projektet, der støtter pantsamlerne under festivalen.
Vi er også er stærk community af meget passionerede frivillige, og vi hjælper hinanden hele vejen!
Som teamleder man må ofte have flere hatte på og hjælpe dér, hvor der er brug for. Det er et frivilligt projekt i en festival, der hele tiden udvikler sig – ændringer og nye behov opstår ofte. Som teamleder er du projektets hovedkontakt og træffer beslutninger sammen med dine teams.
Dine opgaver:
- Lede og støtte de tre ildsjæl-teams i planlægningen: deltage i månedlige møder, sparre og sikre fremdrift.
- Være i dialog med interne festivalteams (fx Camping, Team Pant, Security, Safety) og deltage i møder for at planlægge og drøfte emner relateret til pantsamlerne.
- Være i dialog med eksterne partnere, der arbejder med målgruppen året rundt: deltage i møder i migrationsnetværket med NGO’er, der arbejder med migrantgrupper.
- Hjælpe til, hvor det er nødvendigt for at få projektet gennemført – fx støtte rekrutteringsteamet med en plan, hvis rekrutteringen går langsomt.
- Rekruttere og onboarde nye ildsjæle.
- Varetage budget og godkende fakturaer.
- Være i kontakt med områdeleder og sikre, at alle lounge-elementer fremgår korrekt på kortet.
Hvad vi forventer af dig:
- Du behøver ikke erfaring specifikt med pantsamlerne, men du skal have erfaring (frivilligt eller professionelt) med at arbejde med en sårbar/marginaliseret målgruppe.
- Erfaring med ledelse – på arbejde, i frivilligt regi eller andet.
- Dit dansk behøver ikke være perfekt, men du skal kunne kommunikere på dansk, da det meste planlægning foregår på dansk.
- Der er stor fleksibilitet, men møder ligger typisk efter kl. 16, så du skal kunne deltage i møder sen eftermiddag/aften.
- Tilgængelig under festivalen – du har ikke vagter, men du deltager i nogle møder og er tilgængelig for sparring for dine teams. Du får en anderledes festivaloplevelse med masser af “behind the scenes”-indsigt.
- Du kan bevare overblikket, når det bliver hektisk, og er tryg ved at træffe beslutninger.
- Du er selvkørende og god til at identificere både dine egne og teamets opgaver. Der er altid mulighed for sparring, men du skal kunne arbejde meget selvstændigt.
HVEM ER VI?
Responsible Refund er en social indsats, der støtter, fejrer og repræsenterer pantsamlerne på festivalen. Pantsamlerne er en meget blandet gruppe med folk fra hele verden, der kommer til Roskilde for at arbejde rigtig hårdt med at samle pant. I Responsible Refund sikrer vi, at de får en god og værdifuld festivaloplevelse. Vi er et stort team med 12 ildsjæle og ca. 90 frivillige under festivalen.
Helt konkret:
- Vi driver THE BIG CHILL – en lounge, hvor pantsamlerne har gratis adgang til kaffe, mad, varme bade, massage, et sted at slappe af og mulighed for at oplade deres telefoner.
- Vi støtter også pantsamlerne på græs gennem vores outreach-team/frivillige, der hjælper ved pantstationer, på campingområderne og der, hvor der er behov.
- Vi repræsenterer gruppen i dialogen med mange interne teams som Camping, Team Pant, Security, Safety og Beredskab.
Hvad vi tilbyder:
- En spændende og motiverende frivillig stilling, hvor du gør en reel forskel for festivalens mest sårbare gruppe.
- Mulighed for at udvikle dig som teamleder i en dynamisk organisation som RF.
- De bedste festivalfrivillige – fra hele verden – som er supermotiverede for at hjælpe pantsamlerne.
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Skriv en motiveret ansøgning på maks. én side, hvor du beskriver:
- Dine relevante erfaringer og kompetencer til rollen,
- Din erfaring med Roskilde Festival (ikke et krav – men hvis du har, så nævn det),
- Og din motivation for stillingen.
Send ansøgningen til luiza.scalco@roskilde-festival.dk.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive – vi kan også aftale et opkald om stillingen. Send gerne hurtigst muligt, da vi lukker opslaget, når vi har fundet den rette kandidat.
SPROGKRAV: Dansk og Engelsk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Helårs-ansvarlig (300+ timer)
KONTAKT: wienke.reimer@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
Vil du sætte dit præg på bæredygtighed, ledelse og fællesskab på Roskilde Festival 2026?
Bliv Teamleder for Team Pant – kåret som RF Heroes for vores stærke sammenhold og innovation!
Som Teamleder indgår du i en ledelsesduo sammen med Wienke Reimer. I står sammen med det overordnede ansvar for drift og logistik omkring pant. I udvikler, nytænker og eksekverer strategi for fremtidens pant – og sørger samtidig for, at vores fællesskab fortsat leverer RF-magi og prisvindende sammenhold.
Dine vigtigste opgaver:
- Ledelse af 5 teams: Runners, Pantboder, Opbygning & Bestillinger, Logistik og Backoffice
- Fokus på opbygning og tegning af pantboder
- Sikre de rigtige bestillinger og have styr på detaljerne
- Overblik og eksekvering under opbygning af pantboderne
- Sikre at nye, smarte logistikprocesser bliver godt overdraget til næste ildsjæl
- Deltage i fysiske møder i Roskilde (og lidt online).
HVEM ER VI?
Team Pant er stolte af at være kåret som RF Heroes 2025:
"Igennem flere år har de forenklet en tung proces med en digital løsning – til stor gavn for mange medfrivillige. Samtidig lægger holdet mange gode kræfter i at værne om deres eget lille fællesskab, hvor den enkeltes engagement kan tilpasses livet udenfor festivalen."
Vi søger dig, der:
- Elsker at tage ansvar sammen med andre
- Får energi af at skabe rammer, overblik og bæredygtige løsninger
- Trives blandt frivillige og værdsætter ægte fællesskab
- Kan deltage på fysiske møder i Roskilde
Hvad får du?:
- Ledelsesudfordring på Danmarks vildeste festival
- Adgang til festivalen, mad under vagter, adgang til frivilligområder, et godt sted at sove og meget mere!
- Et kæmpe netværk af festivalfrivillige – plus på CV og livet
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Er det dig? Så send din motiverede ansøgning eller et par linjer om dig selv til os.
Spørgsmål? Tag fat i os direkte – vi vil SÅ gerne høre fra dig!
wienke.reimer@roskilde-festival.dk
SPROGKRAV: Dansk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Festivals-medskaber (+100 timer)
KONTAKT: Wienke.reimer@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
Vi søger 1-2 frivillige, der vil være frontløbere på et spritnyt initiativ: Outreach Team Pant!
Jeres opgave bliver at bygge bro mellem pantboderne og campinggæsterne. Vi skal inspirere, motivere og kommunikere – så festivalens gæster får endnu mere lyst til at aflevere pant.
Du og dit team får mulighed for at sætte jer eget kreative præg:
- Uddele kampagnemateriale
- Starte snakke på campingområderne om pant
- Motivere til at pant bliver afleveret – måske med fede initiativer som “Kom med dit pant og få gratis øl!”
- Indsamle ideer og input fra gæsterne til hvordan vi kan gøre det sjovere og lettere
- Give feedback til Team Pant om, hvad der virker ude på området
HVEM ER VI?
Team Pant har netop modtaget RF Heroes-prisen for vores arbejde:
"Igennem flere år har vi forenklet pantprocessen og styrket fællesskabet. Nu går vi endnu tættere på gæsterne med outreach og motivation!"
Vi leder efter dig, der:
- Er udadvendt, motiverende og elsker at tale med mennesker
- Vil sætte kreativt præg på Roskilde Festival
- Kan tage ansvar og initiativ
- Kan være tilstede under festivalens afvikling
Det får du:
- Unik mulighed for at forme fremtidens pantindsats
- Erfaring med kampagner, outreach og festivalkommunikation
- Adgang til festivalen, mad under vagter, adgang til frivilligområder, og sove at meget mere!
- At være med i RF Heroes-fællesskabet og få festivalvenner for livet
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Send din motiverede ansøgning eller et par linjer direkte til os – eller spørg, hvis du har mere på hjertet! Wienke.reimer@roskilde-festival.dk
SPROGKRAV: Dansk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Helårs-ansvarlig (+300 timer)
KONTAKT: Kasper.olsen@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
Vil du stå i spidsen for et nyt logistikteam og videreudvikle prisvindende løsninger på Roskilde Festival?
Bliv Ansvarlig for Logistik i Team Pant – kåret som RF Heroes for fællesskab og innovation!
Du kommer til at stå for overgangen fra udvikling til daglig drift.
Vores nye, succesfulde logistiksystem (Priopti) skal nu ind i hverdagen, og her bliver du nøglepersonen. Du skal opbygge og lede et dedikeret logistikteam på 3-4 personer (svarende til 24/32-timers frivilligroller), som sammen sikrer, at pantlogistikken spiller – både under festivalen og året rundt.
Team Pant er netop blevet kåret som RF Heroes 2025:
"Igennem flere år har vi fornyet og forenklet processer med digitale løsninger, til stor gavn for medfrivillige. Samtidig er vores fællesskab innovativt, hjælpsomt og åbent for nye idéer og initiativer."
Dine vigtigste opgaver:
- Opbygning og ledelse af logistikteamet
- Drift og videreudvikling af det nye logistiksystem (Priopti)
- Sikre optimal pantlogistik på hele festivalområdet
- Ansvar for planlægning, HR og god stemning blandt dine frivillige
- Mulighed for at forme teamets opgaver fremadrettet (fx egen kørsel/transport)
HVEM ER VI?
Vi leder efter dig, der:
- Elsker at skabe overblik og koordinere praktiske løsninger
- Motiveres af ansvar og at få et nyt system til at fungere i praksis
- Har erfaring med ledelse, logistik eller HR – eller vil lære det!
- Kan være tilstede til fysiske møder i Roskilde
Det får du:
- Frihed til at bygge et team og sætte dit eget præg
- Adgang til festivalen, mad under vagter, adgang til frivilligområder, et godt sted at sove og meget mere!
- En vigtig rolle i RF Heroes-fællesskabet og masser af festivalvenner
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Er du klar til at sætte logistikken i centrum – og gøre en forskel?
Send din ansøgning eller et par ord om dig selv – eller spørg, hvis du vil vide mere!
Skriv til Kasper.olsen@roskilde-festival.dk
SPROGKRAV: Dansk og Engelsk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Helårs-medskaber (200+ timer)
KONTAKT: wienke.reimer@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
Vil du prøve kræfter med flere roller, tage ansvar og være med hvor det sker?
Vi søger en Blæksprutte og Fixer i Team Pant!
Team Pant leder efter dig, der elsker at være medskaber på flere niveauer. Som Fixer får du en rolle der altid udvikler sig– med mulighed for indblik og indflydelse i hele teamet.
I Team Pant rokerer vi på de ledelsesrollerne år for år:
Du starter som medskaber – og får chancen for at udvikle dig. Måske bliver du projektleder for kommunikation, medskaber i logistik, eller næste år tager du en større lederrolle i Team Pantbod. Vi kan allerede nu se, at vi har brug for en person med mod på at prøve flere roller over tid og bidrage med både overblik og “ja-hat” energi.
Du får et hold af medskabere der skal samarbejde med dig, der støtter med både kommunikations materiale og opbygning. Hvis du står med nye opgaver eller idéer, kan du tilknytte flere frivillige! Og du får opbakning fra naboteams: Team Runners, Team Backoffice, Team Logistik, Team Opbygning og Bestilling hjælper med at sikre, at du lykkes.
Dine vigtigste opgaver:
- Overblik og fokus på årets udvalgte område
- Sikre driften af pantboderne, drevet af festivalens foreninger
- Lede og motivere dit team af medskabere
- Samarbejde med naboteams for optimal festivaldrift
- Rekruttere flere frivillige hvis der er behov
- Tilstede ved fysiske møder i Roskilde
HVEM ER VI?
I Team Pant er vi blevet kåret som RF Heroes for fællesskab og innovation!
Juryen for RF Heroes skrev således "Igennem flere år har Team Pant fornyet og forenklet processer med digitale løsninger, til stor gavn for medfrivillige. Samtidig er deres fællesskab åbent og inkluderende – et sted hvor alle kan bidrage og vokse."
Vi søger dig, der:
- Har lyst til ansvar, projektledelse og fællesskab
- Kan holde overblik og samtidig prøve noget nyt
- Trives med rokering og nye opgaver år efter år
- Vil tage festivalstemningen med hjem og i hjertet
Hvad får du?:
- Unik mulighed for at prøve flere roller over tid
- Ledelseserfaring og mulighed for at præge din egen udvikling
- Adgang til festivalen, mad under vagter, adgang til frivilligområder, et godt sted at sove og meget mere!
- RF Heroes-fællesskab og festivalvenner for livet
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Klar på fleksibilitet, ansvar og Orange Feeling?
Send din ansøgning eller et par linjer til os – eller spørg hvis du har mere på hjertet!
SPROGKRAV: Dansk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Helårs-medskaber (+200 timer)
KONTAKT: Wienke.reimer@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
Har du lyst til at forme fremtidens pant på Roskilde Festival?
Bliv Medskaber i Team Backoffice – hos Team Pant – kåret som RF Heroes for fællesskab og innovation!
Vi søger en nysgerrig og undersøgende medskaber, der har mod på at tage ansvar for research og udvikling af nye pantløsninger. Du bliver tæt sparringspartner med teamlederen og får en vigtig rolle i daglig drift og udvikling – plus masser af muligheder for medindflydelse!
Team Pant og Team Backoffice har netop modtaget RF Heroes-prisen for vores unikke fællesskab og innovative drive: "Team Pant har gennem digitale løsninger og fællesskab gjort festivalens pantarbejde lettere og mere inkluderende. Vi holder fast i nysgerrighed og udvikling – hver dag!"
Dine vigtigste opgaver:
- Undersøge og researche fremtidens pantløsninger
- Sparre med teamlederen om udvikling og daglig drift
- Indgå i Team Backoffice og tage ansvar for udvalgte områder
- Bidrage med nytænkning og nysgerrighed
- Tilstede ved fysiske møder i Roskilde (eller online)
HVEM ER VI?
Vi leder efter dig, der:
- Er nysgerrig, undersøgende og initiativrig
- Elsker at få ideer og undersøge hvordan de kan realiseres
- Trives med teamwork og løbende udvikling
- Vil gøre en forskel for festivalen og fællesskabet
Det får du:
- Mulighed for at forme fremtidens pant på RF
- Erfaring med research, teamwork og festivalarbejde
- Adgang til festivalen, mad under vagter, adgang til frivilligområder, et godt sted at sove og meget mere!
- En del af RF Heroes-fællesskabet og festivalvenner for livet
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Send din motiverede ansøgning eller et par linjer direkte til os – eller spørg, hvis du har mere på hjertet! Wienke.reimer@roskilde-festival.dk
SPROGKRAV: Dansk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: Helårs-medskaber (200+ timer)
KONTAKT: pil.refstrup@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN OG HVAD DU BLIVER EN DEL AF
Vil du være med til at drive over 20 barer på Roskilde Festival – før, under og efter festivalen?
Vi leder nu efter folk der brænder for udtryk og opbygning. Du skal også have evner for planlægning og koordinering. Vi har brug for folk med forskellige kompetencer – især dig, der:
- Er du skarp på at designe barer, menuer og andre materialer?
- Har du erfaring med opbygning og kan du tegne målfaste tegninger?
- Kan du holde overblik og koordinere på tværs af mange interessenter?
- Har du lyst og talent for at kommunikere med frivillige og eksterne og få ting til at ske?
- Er du klar på at tage ansvar og forme nye roller sammen med os?
Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har været RF-frivillig før og kender lidt til organisationen.
Du skal være indstillet på at deltage i et antal fysiske møder i København og Roskilde forud for festivalen, og også onlinemøder efter behov.
Hvis I er flere, der er vant til at arbejde sammen, så søg gerne sammen, vi skal bruge flere frivillige.
HVEM ER VI?
Team Barer består af ca. 50 frivillige ledere og foreningskontakter – og sammen med 2300 frivillige driver vi festivalens barer med store armbevægelser og højt til loftet. Vi er en del af Roskilde Festivals Handel og Gastronomi-division, og alt overskud går til festivalens formål.
Som frivillig hos Team Barer får du en oplevelse for livet og en vigtig rolle i en af Danmarks største kulturbegivenheder. Du bliver en del af et stærkt fællesskab med sociale events før, under og efter festivalen, og du får både indflydelse, oplæring og støtte fra erfarne teamledere. Du kommer til at samarbejde tæt med barcheferne og resten af ledelsen i Team Barer, og du får masser af sparring og opbakning undervejs. Og bare rolig – du står ikke alene. Hos Team Barer hjælper vi hinanden, og fællesskabet er altid i centrum.
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Send din ansøgning med CV til frivilligansvarlig Pil Refstrup på pil.refstrup@roskilde-festival.dk. Spørgsmål kan stilles på samme mail.
Vi starter op i løbet af november, så vi vil gerne have posterne besat snarest muligt – men vi kan også vente på de helt rigtige.
Vi glæder os til at høre fra dig – og til at skabe festivalen sammen med dig!



